پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227160
سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي، ايران را تهديد کرد
تاریخ انتشار : 1395/09/09 09:22:59
نمایش : 1011
سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي در اظهاراتي گستاخانه و بي اساس، ايران را تهديد کرد که به فکر ماجراجويي عليه اين رژيم نباشد .
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، «موتي آلموز» سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي روز دوشنبه طي اظهاراتي بيهوده و بي اساس، جمهوري اسلامي ايران را به طور مستقيم تهديد کرد و مدعي شد ايران بايد از نبردهاي قبلي اسرائيل درباره قدرت ارتش آن، درس بگيرد.

وي در گفتگو با روزنامه سعودي «ايلاف» ضمن ادعاي اينکه ايران را نبايد بعنوان تهديد درنظر گرفت، مدعي شد تهران بعد از توافق هسته ‌اي با قدرت‌هاي جهاني، به‌هيچ ‌وجه ميانه ‌رو نشده است.

سخنگوي ارتش اسرائيل ادعا کرد ايران تغييري نکرده است، نه قبل از توافق هسته ‌اي و نه بعد از آن. اهداف آن مانند قبل باقي مانده از جمله باز کردن جاي پا در منطقه و سوزان نگه داشتن آتش جنگ در آن. ما اين موضوع را مي ‌دانيم و با آن نيز مواجه شده‌ايم.

اين مقام اسرائيلي در ادمه اظهارات گستاخانه خود ادعا کرد ايران بايد از سرنوشتي که بر سر «غزه» آمده درس گرفته و ببيند چگونه حملات راکتي و تونل کني به اسرائيل، سه جنگ هوايي را در سال‌هاي اخير براي غزه به ارمغان آورده و بخش زيادي از اين سرزمين را نابود کرد.

روزنامه ايلاف درپي تلاش براي گرم کردن روابط اسرائيل و عربستان سعودي، با مقامات مختلف اسرائيلي از جمله ژنرال‌هاي ارتش، وزيران کابينه، نمايندگان کنست و ديپلمات‌هاي اين رژيم مصاحبه‌ هايي را انجام داده است.


 
 
 
 
آذر
| |
1395/09/09 10:16:53
0
0
این ابله هنوزفرق بیبن ایران وغزه رانمی فهمد ،بی شعورنفهم ایران جزءقدرتهای بزرگه منطقه وجهان، به نظرم جنگ با حزب الله رافراموش کردن،اشکال نداره آلزایمره گرفته
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html